Banner

Banner

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO
layarilah blog kami...
Kepada peminat novel yang ingin membaca novel karya penulis NBkara yang sudah diterbitkan dan bakal diterbitkan, sila layari blog www.nbkara.com


SUDAH BERADA DIPASARAN

Para pembaca boleh memesan buku tersebut melalui laman store kami di www.nbkara.net
Pembayaran boleh melalui ke account no.

Maybank Norhayati Berahim 164267408855
Maybank NBKARA 512026007663
Alliance bank account NBkara 120340010015114

Segala maklumat pembelian/transaksi perlu di e-mail kepada nbkara@yahoo.com atau nbkara_ofis@yahoo.com dan jangan lupakan sertakan alamat pembeli

atau dengan menggunakan wangpos/cek/kiriman wang yang dialamat kepada

D26-GB Jalan Prima Saujana 2/B
Taman Prima Saujana
43000 Kajang
Selangor

Semua penghantaraan di Semanjung adalah percuma.

Harga Sabah Sarawak harus mengikut harga Sabah/Sarawak. Penghantaraan adalah percuma.

layari www.nbkara.net untuk pesanan..


Related Posts with Thumbnails

Friday, June 20, 2008

SYUKUR!

KEMBALIKAN CINTAKU..akan memasuki pasaran pada awal bulan August. Alhamdulilah..syukur sangat. Terlalu bersyukur kerana dapat menyelesaikan sebuah lagi novel. Dipanjatkan rasa terima kasih kepada ALLAH kerana masih lagi memberi saya idea untuk menulis. Terima kasih pada pembaca yang masih sudi membaca novel saya. Walau jualan novel tidak serancak dulu tetapi novel-novel saya masih mampu berganding dengan penulis novel lain terutama dari syarikat gergasi tanah air.
Cuma...kalau seseorang penulis mengatakan perkara yang paling mereka tidak suka adalah ketika ketiadaan idea, tetapi bagi saya pula perkara yang saya tidak suka. Apabila idea saya turun mencurah-curah. Ramai yang mengatakan saya pelik. Tetapi itu adalah kebenarannya. Beberapa hari ini saya menulis dan idea saya begitu banyak sekali. Menjadikan saya berhenti menulis buat seketika bagi menenangkan diri yang sedang bergelodak dengan pelbagai cerita dan juga idea. Bila sudah terlalu banyak idea, saya jadi rambang fikiran. Kadangkala tengah menulis watak A, teringat pula watak Z. Kadangkala tengah bercerita kisah di Jerman, teringat pula nak menulis cerita di Marang.
Ada pembaca bertanya, kalau tidak ada idea macam mana? Itu perkara biasa seorang penulis. Idea boleh dicari di mana-mana biarpun hanya membelek beberapa helai muka surat dari sebuah buku dan saya tahu itulah ketikanya saya mempunyai peluang membaca dengan fikiran aman tanpa diganggu dengan idea-idea penulisan.

0 comments: