Banner

Banner

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO
layarilah blog kami...
Kepada peminat novel yang ingin membaca novel karya penulis NBkara yang sudah diterbitkan dan bakal diterbitkan, sila layari blog www.nbkara.com


SUDAH BERADA DIPASARAN

Para pembaca boleh memesan buku tersebut melalui laman store kami di www.nbkara.net
Pembayaran boleh melalui ke account no.

Maybank Norhayati Berahim 164267408855
Maybank NBKARA 512026007663
Alliance bank account NBkara 120340010015114

Segala maklumat pembelian/transaksi perlu di e-mail kepada nbkara@yahoo.com atau nbkara_ofis@yahoo.com dan jangan lupakan sertakan alamat pembeli

atau dengan menggunakan wangpos/cek/kiriman wang yang dialamat kepada

D26-GB Jalan Prima Saujana 2/B
Taman Prima Saujana
43000 Kajang
Selangor

Semua penghantaraan di Semanjung adalah percuma.

Harga Sabah Sarawak harus mengikut harga Sabah/Sarawak. Penghantaraan adalah percuma.

layari www.nbkara.net untuk pesanan..


Related Posts with Thumbnails

Sunday, May 24, 2009

KEBAB KEBAB KEBAB

Yeah! Yeah! Selepas dibega oleh saya setting komputer ini akhirnya saya dapat Wifi tak payahlah saya berjalan kaki mencari internet cafe.
Saya sudah tidak begitu tahan untuk makan kebab ayam dan daging setiap hari. Saya mahu mencari udang, kerang, sotong serta ikan di sini. Itu makanan saya setiap hari, saya memang tidak gemarkan ayam atau daging. Sebab itu saya mendapat sedikit tekanan perasaan.ha.ha.ha Tapi memang sukar kerana Mazhab Hanafi tidak membenarkan pengikutnya untuk makan, makanan laut kecuali ikan. Qaisara asyik bertanyakan beberapa snek kegemarannya tetapi mana mahu dicari. Kalau di Istanbul ada satu tempat menjual pelbagai ikan, Tetapi di sini suami kata ada tetapi jauh..
Huh..makanan adalah satu hiburan tetapi kalau makan sudah tidak menghiburkan? Tetapi mesti ada yang cakap bersyukur kerana kita ada makanan tetapi apabila kita diberi pilihan sudah masti kita memilih apa yang kita sukakan? Ha..ha..saya mahu keluar makan.kebab, kebab oh kebab...

7 comments:

yatie chomeyl said...

oo br tahu mazhab hanafi cuma bg mkn ikan. sbr ye kak..nti blk msia mkn puas2 :)

Umie said...

hehehe...umie pernah gak makan kebabnya tp kat cyberjaya...lain betul kebabnyer...anyway..nanti sy makan udang,ikan dan sotong umie makan untuk akak sekali k..heheh

ain said...

kalau saya pun jemu gak kak, tp apa nak buat kan..sabo aje le.

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

sabar sebahagian daripada iman :p ngeee... :D kikiki

Leeza said...

salam akak....sian akak kita. sabarlah kak....hanya beberapa hari je lagi. kat malaysia akak makan puas2 ye.sian juga dengan Teta.Tak pe lah boleh diet kak.

zara aluwi said...

Bagus juga dugaan tu, balik nanti tentu Yatie slim melim... ada cutting ghitewww...

Tapi kasihanlah ngan Qaisara ya...

kebab pun kebab la...

IdaAnuar said...

nanti balik malaysia jumpalah kebab kak..teringat saya belajar membuat kebab dari kawan saya bernama arab,baru aje dia meninggal dunia.dia juga mengajar saya bagaimana menyedia kan ramuan shisha..