Banner

Banner

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO
layarilah blog kami...
Kepada peminat novel yang ingin membaca novel karya penulis NBkara yang sudah diterbitkan dan bakal diterbitkan, sila layari blog www.nbkara.com


SUDAH BERADA DIPASARAN

Para pembaca boleh memesan buku tersebut melalui laman store kami di www.nbkara.net
Pembayaran boleh melalui ke account no.

Maybank Norhayati Berahim 164267408855
Maybank NBKARA 512026007663
Alliance bank account NBkara 120340010015114

Segala maklumat pembelian/transaksi perlu di e-mail kepada nbkara@yahoo.com atau nbkara_ofis@yahoo.com dan jangan lupakan sertakan alamat pembeli

atau dengan menggunakan wangpos/cek/kiriman wang yang dialamat kepada

D26-GB Jalan Prima Saujana 2/B
Taman Prima Saujana
43000 Kajang
Selangor

Semua penghantaraan di Semanjung adalah percuma.

Harga Sabah Sarawak harus mengikut harga Sabah/Sarawak. Penghantaraan adalah percuma.

layari www.nbkara.net untuk pesanan..


Related Posts with Thumbnails

Thursday, June 10, 2010

PUAS HATI HAJI YA!

Anak siapakah ini yang sedang menghadap pintu pagar rumah orang ni?
Ha.ha..itulah Haji. Baru-baru ini Haji datang ke rumah saya dan kebetulan jiran saya mempunyai 3 buah bajak yang diparkir di halaman rumahnya. Jadi si Haji sudah pasti teruja. Awal pagi sudah duduk menghadap bajak. Aikk..takkan dia seorang aje?

Oh..ada bibik dan Qaisara menemani si Haji melihat kereta bajak ni. Kebetulan rumah jiran saya ini berhadapan padang permainan (rumah saya pun menghadap padang permainan)

Tengok betapa seronok dan gembiranya Haji dapat melihat kereta bajak, melompat dan mundar mandir dia di hadapan kereta bajak!


Sudahlah tu Haji, jom balik! Bila-bila nanti kita tengok kereta bajak lagi ya! Ajak saya dan bibik!


Haji tak mahu balik! Tengok tu dia buat muka macam tu. Ha.ha.ha..geram sungguh tengok dia!




Selepas dipujuk akhirnya Haji pulang ke rumah, mandi dan tidur kepenatan. Puas hati sungguhlah dia dapat berlama melihat bajak!




8 comments:

Duke Luce Dell'amore said...

hahaha..
mmg obses pd bajak si aji ni..
mcm2 hal..

nasib baik die xmintak beli bajak besar tu..

Leeza said...

Lucu budak ni....mudah2an dia jadi orang kaya bajak. Akak tahu apa mak cakap bila tengok abg ipar beli mesin rumput? Dia suruh abg tu beli bajak pulak...macamlah duit beli bajak tu berapa sen je. hahahaha.

Balqis Nazid said...

masa kecik kalau pakai gincu sebut bajak ni "isyen asyak" \
(Enjen bajak) sebut dengan mulut muncung tak nak terkatup takut gincu hilang hu...hu..
tak percaya cuba sebut...he...he..
bila bajak lau jer saya adik beradik pun teriak..
"Isyen asyak ye..ye....
isyen asyak...ye...ye..."
he..he.. bila dah obses... sama macam Haji bila obses ngan bajak

Intanaziela said...

ala comeinya haji yang minat ke bajak tu ye kak... anak2 lelaki mmg minatnya begitu kot...

lama miss baca entry kak yatie..bila malam je mata tak boleh bukak..hahahah

fazlinil irma said...

sy teringat masa kecik abg panggil semua benda2 ni 'titangkokok'.. haha.

mai pulak bila sy skrg. jaga fatih. dia panggil Bob The Builder.

NORHAYATI BERAHIM said...

jim si haji memang obses dengan bajak, kalau naik kereta nampak bajak.pitam dengar dia menjerit tau! Ha ha

Ha ha ..kelakarlah mak kau Za, apa yang abang kau nak bajak kat rumah tu?

Balqis suka bajak ke? jarang budak perempuan suka kereta bajak..ha hah

NORHAYATI BERAHIM said...

intan..pembawakan memang letih, esok dah besar lagi bertambah letihnya..ha ha..haji dan bajak tak dapat dipisahkan..

Fazlinil apa pulak titagkokok tu? ha ha..macam2 ya..yelah budak skrg panggil bob ajelah..

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

puas hati haji dapat tgk bajak depan mata...hahahaha! aneh sunggoh...keke.