Banner

Banner

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO
layarilah blog kami...
Kepada peminat novel yang ingin membaca novel karya penulis NBkara yang sudah diterbitkan dan bakal diterbitkan, sila layari blog www.nbkara.com


SUDAH BERADA DIPASARAN

Para pembaca boleh memesan buku tersebut melalui laman store kami di www.nbkara.net
Pembayaran boleh melalui ke account no.

Maybank Norhayati Berahim 164267408855
Maybank NBKARA 512026007663
Alliance bank account NBkara 120340010015114

Segala maklumat pembelian/transaksi perlu di e-mail kepada nbkara@yahoo.com atau nbkara_ofis@yahoo.com dan jangan lupakan sertakan alamat pembeli

atau dengan menggunakan wangpos/cek/kiriman wang yang dialamat kepada

D26-GB Jalan Prima Saujana 2/B
Taman Prima Saujana
43000 Kajang
Selangor

Semua penghantaraan di Semanjung adalah percuma.

Harga Sabah Sarawak harus mengikut harga Sabah/Sarawak. Penghantaraan adalah percuma.

layari www.nbkara.net untuk pesanan..


Related Posts with Thumbnails

Tuesday, June 15, 2010

MAHALNYA..

Malam itu suami balik ke rumah jam 9 malam. Saya terdengar Qaisara sudah terjerit-jerit.
"Baba..baba..baba.."
Qaisara memang macam itu. Nampak babanya macam nampak boyfriend. Ha.ha. Tetapi keterujaannya dia kali ini amat luar biasa. Terdengar suara dia ketawa-ketawa. Bahkan cara dia ketawa, seperti melompat-lompat sahaja. Apa jugalah anak beranak ini fikir saya, ketika itu saya berada di atas sedang menulis. .
"Honey, honey...you have to try.."
Saya mendengar suami melangkah naik ke atas diiringi dengan Qaisara yang ketawa-ketawa.
"Where are you. This is very good one. So nice.."
Ya ALLAH apa bendalah pulak ni. Fikir saya, sambil meneruskan penulisan saya dan tidak lama kemudian suami saya sudah berdiri sambil mengunjukkan sesuatu. Saya ketawa. Apabila dia membuka plastik yang membalut benda tersebut, baunya menerpa ke hidung saya. Macam gas yang dilepaskan.
"Where do you buy?"
"Mid valley.."
"How much?"
"RM20.."
"Ahh..rm20, so expensive!"
saya mengerutkan dahinya. satu bungkus macam tu sampai RM20. Mak datuk..mahalnya.
"This the good one honey, you have to try!"
Saya cuba..tapi saya tidak begitu suka. Saya sukakan yang kampung punya. Saya tidak suka yang tebal, rasa muak le pulak.
-
-
-
-
-




Mr Seyit Kara yang hantu durian dan suka sangat dengan durian. Memang durian yang dibawanya terbaik. Isinya amat tebal saya rasa D24 tetapi saya tidak suka kerana saya suka durian kampung.


Siapa lagi yang turut makan dengan babanya selain tidak bukan si Teta.

13 comments:

kay said...

hehehe..
kelakarnye pak seyit ni...

Leeza said...

awal pagi za dah gelak dengan dua beranak ni. Sanggup beli yang mahal. Tengok mata Teta makan durian...begitu concerate sekali.

miMiE aZiMaSK ^V^ said...

alahai kak.. saya adalah 'hantu' derian jugak... eisshh nie rasenyer nak balik ke Kati nieh...

Rizziela said...

Teta makan buat anti terliur ajer...sedap

Mama Nazhan said...

pak seyit ngan teta boleh geng ngan saya laki bini...antu durian... ari tu beli durian kat sg kelah, balik dari hot springs tu...sedap sangat kak yati...kira murah gak la...3 biji rm 17, tak timbang punyer...

Hamizah said...

saya sula d24..

Kamalia said...

salam kak..terliur sy tgok abg akak n teta mkn durian tuh..kat sini aritu ade jmpa jugak,tapi mahainye..sebiji tu 3800yen..hmmm..dapat pndg jela..tapi,la ni tembikai kat sini dah murah sikit..dapatla 980 yen sebiji..slalunye 2000yen..tu ank2( dan kami skali),kami beli je..hehehe..:))

En iLham said...

haha.rupenye durian
ingatkan ape
tapi memang mahal betul
sampai rm20
hehe
tapi klu orang dah gile durian kan.mmg dah tak kesah.hehe

kakyong said...

batu jer makan bubur durian & pulut masa kenduri ari tu... saya pun lebih suka durian kg, yg ade rasa pahit2 sikit tu...

Duke Luce Dell'amore said...

alahai!
Teta mkn ngan penuh penghayatan!
sedap sungguh tu!

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

alahai..buat terliur jer.


saya suka durian susu..lama tak rasa.

masa bujang dulu pergi makan di dusun kawan di Air Paabas, Alor Gajah.

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

nuar bau durian pun dah pening2 lalat tau... hehehe...

baby ryu zahid said...

dulu saya anti durian, kalau kat rumah ada bau durian saya sanggup tak masuk, tp sejak pregnant anak sulung dulu terus hantu durian...ni bila tgok pak seyit rasa cam nak g cari durian je ni