Banner

Banner

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO
layarilah blog kami...
Kepada peminat novel yang ingin membaca novel karya penulis NBkara yang sudah diterbitkan dan bakal diterbitkan, sila layari blog www.nbkara.com


SUDAH BERADA DIPASARAN

Para pembaca boleh memesan buku tersebut melalui laman store kami di www.nbkara.net
Pembayaran boleh melalui ke account no.

Maybank Norhayati Berahim 164267408855
Maybank NBKARA 512026007663
Alliance bank account NBkara 120340010015114

Segala maklumat pembelian/transaksi perlu di e-mail kepada nbkara@yahoo.com atau nbkara_ofis@yahoo.com dan jangan lupakan sertakan alamat pembeli

atau dengan menggunakan wangpos/cek/kiriman wang yang dialamat kepada

D26-GB Jalan Prima Saujana 2/B
Taman Prima Saujana
43000 Kajang
Selangor

Semua penghantaraan di Semanjung adalah percuma.

Harga Sabah Sarawak harus mengikut harga Sabah/Sarawak. Penghantaraan adalah percuma.

layari www.nbkara.net untuk pesanan..


Related Posts with Thumbnails

Monday, June 14, 2010

BILA ANAK CUCU BERKUMPUL!

Tajuk entry bukan main lagi. ha hah. Hujung minggu yang lalu, adik beradik saya datang ke rumah saya di Kajang. Kalau datang sudah pasti dengan anak-anak sekalikan. Tahu-tahu sahajalah kalau sudah ramai begitu. Huru hara rumah jadinyakan. Bukan sahaja riuh tapi rumah pun macam Singapura dilanggar Todak!
Tengok rumah saya yang seperti dilanggar geruda. ha.ha. Sampai tin biskut pun pun ada tengah-tengah ruang tamu! Ya Ampun!
Almari saya letak shampoo kecil pun kena gelidah oleh anak-anak buah saya termasuk Qaisara sekalilah.

Kentang juga dijadikan mangsa. Di letak di dalam basikal dan dibawa jalan-jalan. Hairannya diam aje kentang ni.



Kalau kentang menjadi mangsa, sudah pasti Bintik juga. Sampai lunyai arnab ini dikerjakan oleh mereka semua. Hmm..sampai saya tengok kentang dah tak larat berjalan dah. Kepenatan campur tension dek penangan anak-anak.



Selepas mereka pulang! Rumah seperti sediakala tetapi sunyinyaaaaaaaa!


8 comments:

Leeza said...

Hahaha...begitulah kalau semua ahli keluarga berkumpul. Za dah biasa dengan hal sebegini. Masa anak2 saudara za kecik lagi, bilik za dah jadi hak milik mereka. Sampai penah katil lama za patah gara-gara menjadi tempat mereka melompat. Sekarang inipun sama juga, bila mereka remaja, bilik za tempat mereka yang bujang tu berkumpul main playstation dan yang dara pula bergossip. Malam pulak bilik macam tin sardin sebab yang bujang tu turut menyelit sama tidur di bilik. Bila mereka takde, sunyi juga.

miMiE aZiMaSK ^V^ said...

kentang adalah seronok diperlakukan begitu sekali sekala... hihihi

cumel je dok dalam bakul tuh.. hehehee

Hamizah said...

seronoknya dpt berkumpul walaupun penat nak maintain blk..

Duke Luce Dell'amore said...

adekah mereka cuba membuli bibik?
hahaha..

bdk2 kak, mmg gitu ler kn?
klu sorg pun dh leh wat umah cam kapal pecah, jim xtau ler klu ade 10org plak..mau jd cam umah kene gempa bumi agaknyer..kikiki..

KINA said...

cantik rumah akak... kina suka tol sofa tuh...

Dayah said...

Salam Kak Yati,

hahaha.. comel je depa p letak arnab2 tu dalam "poket" basikal kekekeke.. nama kentang & bintik pun sgt comel.. n rumah akak pun comel.. hehehehe

NORHAYATI BERAHIM said...

za kalau kat kg tak ada pulak bersepahnya, sbb kat kg halaman luas..bila dah rumah teres ni yang jadikan rumah macam dilanggar geruda..ha ha

mimie, lunyai dah arnab2 itu dikerjakan..tak boleh nak buat apa..

miza..ha ha..memang, terutamanya kalau anak2 buah masih kecil2 dan ramainya lelaki..aduh...

NORHAYATI BERAHIM said...

jim.bukan bibik aje yang kena berkemas, akak tolong kemas sekali..jim tau, setiap kali bersepah cam tu, akak masukkan balik, kemas balik sampai bibik cakap..umi tunggu aje dia orang balik, ini kemas balik, masukkan barang2 balik..tak jalan, dia orang main balik..

ha ha..yelah, budak2 ni..bukan buat orang pitam, binatang pun pitam..dayah..

Kina..itu yang kina tgk..ha ha