Banner

Banner

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO
layarilah blog kami...
Kepada peminat novel yang ingin membaca novel karya penulis NBkara yang sudah diterbitkan dan bakal diterbitkan, sila layari blog www.nbkara.com


SUDAH BERADA DIPASARAN

Para pembaca boleh memesan buku tersebut melalui laman store kami di www.nbkara.net
Pembayaran boleh melalui ke account no.

Maybank Norhayati Berahim 164267408855
Maybank NBKARA 512026007663
Alliance bank account NBkara 120340010015114

Segala maklumat pembelian/transaksi perlu di e-mail kepada nbkara@yahoo.com atau nbkara_ofis@yahoo.com dan jangan lupakan sertakan alamat pembeli

atau dengan menggunakan wangpos/cek/kiriman wang yang dialamat kepada

D26-GB Jalan Prima Saujana 2/B
Taman Prima Saujana
43000 Kajang
Selangor

Semua penghantaraan di Semanjung adalah percuma.

Harga Sabah Sarawak harus mengikut harga Sabah/Sarawak. Penghantaraan adalah percuma.

layari www.nbkara.net untuk pesanan..


Related Posts with Thumbnails

Wednesday, October 27, 2010

BERKELAH

 Hari minggu yang lepas tanpa dirancang saya ajak suami ke Port Dickson. Masa tu jam sudah dua petang. Tak sangka pula suami cakap. Okay. Kebetulan masa itu ada anak jiran bermain di rumah bersama Qaisara dan Qaisara pula dengan selambanya memberitahu kawan tersebut.
"Jom Najat kita pergi pantai." ha ha
Jadi saya ajaklah sekali. Emak Najat ni saya tak kenal sangat pun. Tetapi pembantu rumah saya dengan pembantu rumah dia baik. Jadi saya ajak sekali pembantu rumah  Najat. Emak Najat ni membenarkan sahaja bila saya datang ke rumahnya.


Bibik, pembantu rumah Najat, Wati, Najat dan Qaisara bermain pasir..dipantai.


Qaisara takut dengan ombak. Harus dipegang kukuh, baru dia berani. Menjerit-jerit dia suka bila ombak datang. Najat pun begitu. Umi dia pun suka jugalah. Bila bangun, poket seluar saya penuh dengan pasir. Saya cakap dengan bibik, kalau penuh dengan duit tak apa jugalah. Ha ha..ha..




Mr Seyit Kara tak main air pun. Dia cakap kalau mandi nanti badan letih. Kalau nak tahu  kerusi yang suami saya duduk di bawah payung itu disewa dengan harga RM25. Punyalah mahal gila. Sama sedikit lebih kurang, harga chalet dekat sesetengah tempat. Di sini, sana sini payung disewakan. Hairan, apakah ini secara sah atau haram? Pantai yang seharusnya tempat kita membentang tikar sudah tidak percuma lagi. Semua nak kena duit. ALLAH..ALLAH..


2 comments:

SueGinola said...

Salam..
Tulah, saya pun dah terkena tahun lepas, nak duduk berteduh bawah payung kena charge RM25, macam tak berbaloi je, tapi terpaksa sewa jugakla, dah takde tempat lain lagi nak duduk, nak taknak kena keluarkan duit.....

Unknown said...

tak pernah ke PD.. pasni take note lah.. jgn sebarangan duduk.. kang jenuhpulak nak seluk poket... terus lari bajet... ;)