Banner

Banner

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO
layarilah blog kami...
Kepada peminat novel yang ingin membaca novel karya penulis NBkara yang sudah diterbitkan dan bakal diterbitkan, sila layari blog www.nbkara.com


SUDAH BERADA DIPASARAN

Para pembaca boleh memesan buku tersebut melalui laman store kami di www.nbkara.net
Pembayaran boleh melalui ke account no.

Maybank Norhayati Berahim 164267408855
Maybank NBKARA 512026007663
Alliance bank account NBkara 120340010015114

Segala maklumat pembelian/transaksi perlu di e-mail kepada nbkara@yahoo.com atau nbkara_ofis@yahoo.com dan jangan lupakan sertakan alamat pembeli

atau dengan menggunakan wangpos/cek/kiriman wang yang dialamat kepada

D26-GB Jalan Prima Saujana 2/B
Taman Prima Saujana
43000 Kajang
Selangor

Semua penghantaraan di Semanjung adalah percuma.

Harga Sabah Sarawak harus mengikut harga Sabah/Sarawak. Penghantaraan adalah percuma.

layari www.nbkara.net untuk pesanan..


Related Posts with Thumbnails

Monday, May 17, 2010

CIKGU QAISARA

Sejak bersekolah ini Qaisara selalu bercita-cita mahu menjadi guru. Selalu yang menjadi mangsa sebagai anak murid adalah pembantu rumah saya. Saya perasan setiap kali mengajar Qaisara suka sekali kalau anak muridnya membuat silap. Kalau dia ajar bibik A, bibik harus jawab B jadi dengan gembira dia akan cakap. Salah! A. Tetapi kalau dia ajar B dan bibik jawab B, dia akan mengamuk. Kenapa jawab betul..ha.ha.ha..entah apa-apalah si Qaisara ni.
Tengok Cikgu Qaisara tengah mengajar. Entah apa yang diajarnya. Kita kena angguk setiap kali dia bercakap. Kadangkala seksa juga, sebab dia boleh bercakap berjam-jam lamanya. Sampai, ular, pisang..semua masuk..ha.ha...

Cikgu Qaisara sedang berehat. sedang memikirkan apa yang hendak dicakapnya sebentar nanti..


Cikgu Qaisara dah penat pakai cermin mata, dia bukalah cermin matanya..tetapikan, saya rasa..mahu anak murid pengsan kalau Qaisara betul-betul jadi cikgu. Sebab apa?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Ada ke cikgu mengajar pakai macam ni? Ha.ha.ha





13 comments:

Leeza said...

salam kak....hahaha. gelak guling2 tengok n3 ini. Ada2 aje anak manja akak ni.

Marzalina said...

aduh aduh..cikgu qaisara...pagi2 sudah buat lawak antarabangsa hehehehe..sakit perut intan dok gelak ni hahahaha

Sitisifir10 said...

Wahahahahahahaha...qaisara...qaisara... inikalau anak saya tgk musti dia kata kenapa kain diapendek umi??

teringat masa diorg gi kinder yg ada cikgu non muslim, diorang asyik pertikai je cikgu diorang pakai skirt dengan tindik subang kat hidung hehehe

cikgadis konfiuss said...

haha comel! (>.<)

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

ya ampon...umi dia suka benar sabotaj qaisara...hakhakhak

En iLham said...

hahaha.lawak sungguh la teta ni.hehe..layak gak jadi cikgu tu.boleh flashback kenangan zaman dolu-dolu.hehe

~:|:sara:|:~ said...

teta teta...
sungguh kelako kamu ini...
wahahaha...mmg meletop la cikgu kalo pakai cm tue...

Duke Luce Dell'amore said...

YA AMPON!
Ketawa guling2 jim tgok pic last tu..
noty tau akak!cian Teta kene sabotaj..

adoyai!u make my day lah kak!
tgok sumer pic Teta tu jim dh ketawa..tp yg last tu mmg wat jim guling2...ya ampon!

Nadiah Sidek said...

hahaha...adoi la...lawak la qaisara nih. awat atas tutup, bwh terbukak? :D

aims87 said...

kealakarlah qaisara... dah tak tahansenyum sorang2... akhirnye gelak besar sya.. hahahaha

idasm said...

comeynya teta bergaya sebagai cikgu. mmg ada bakat. tp kesian jugak kat anak muridnya.. sampai bila2 kena berlakon jd dungu.. hehe...

mmg lawaklah teta ni.

boleh gelak guling2... hahaha...

Suhana Shahril said...

hahaha..cikgu qaisara jadi macam cikgu dalam filem P.Ramlee..ibu mertuaku.kahkahkha..atas tutup..bawah terbukak..

ida_nardiel said...

aduhai kak Yatie, guling - guling saya baca entri ini......hehehehhe. kelakar!