Banner

Banner

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO
layarilah blog kami...
Kepada peminat novel yang ingin membaca novel karya penulis NBkara yang sudah diterbitkan dan bakal diterbitkan, sila layari blog www.nbkara.com


SUDAH BERADA DIPASARAN

Para pembaca boleh memesan buku tersebut melalui laman store kami di www.nbkara.net
Pembayaran boleh melalui ke account no.

Maybank Norhayati Berahim 164267408855
Maybank NBKARA 512026007663
Alliance bank account NBkara 120340010015114

Segala maklumat pembelian/transaksi perlu di e-mail kepada nbkara@yahoo.com atau nbkara_ofis@yahoo.com dan jangan lupakan sertakan alamat pembeli

atau dengan menggunakan wangpos/cek/kiriman wang yang dialamat kepada

D26-GB Jalan Prima Saujana 2/B
Taman Prima Saujana
43000 Kajang
Selangor

Semua penghantaraan di Semanjung adalah percuma.

Harga Sabah Sarawak harus mengikut harga Sabah/Sarawak. Penghantaraan adalah percuma.

layari www.nbkara.net untuk pesanan..


Related Posts with Thumbnails

Thursday, August 9, 2012

BERTADARUS DI ULU SEMERA

Syukur ke hadarat Allah yang meminjamkan sedikit tenaga untuk saya. Syukur juga kerana ALLAH telah pinjamkan saya suami, pekerja, bibik dan juga sahabat-sahabat yang baik dan mahu membantu menghulurkan bantuan dari pelbagai sudut. Ramadhan ini saya terlibat dengan beberapa program. Antaranya program tadarus di Sarawak, ummu Sofea di Terong Perak dan juga menyiapkan bungkusan dan mencari dana untuk anak-anak pesakit kanser HKL. Syukur tidak terhingga kerana ALLAH beri saya peluang ini.
Jumaat lepas saya telah berlepas ke Sarawak. Menghadiri program tadarus dan juga pengagihan zakat dan juga program satu rumah satu Al Quran.
Banyak yang saya lihat dan banyak yang telah saya pelajari ketika membuat program ini. Jom kita tengok gambar. Jom kita lihat gambar.

Salah seorang penerima sumbangan Al Quran 

Jalan-jalan keliling kampung. Tidak sampai 50 buah rumah, saya sudah sakit kepala dan muntah beberapa kali. Ha ha..sebenarnya dari semalam saya sakit kepala, mungkin berpanas di India Street mencari baju untuk anak-anak miskin.

Salah seorang penerima zakat...

Antara Al Quran yang kami agih-agihkan.

Bersama salah seorang penerima zakat.


Adik ini mendapat bantuan baju..

Petangnya kami mengadakan penyampaian sedikit barangan untuk peserta yang mengambil bahagian. Barangan tersebut saya bawa dari melayar (semenanjung).

Antara anak-anak yang mengambil bahagian. Qaisara pun sibuk berposing bersama putri anak buah Liza Bujang.

Barangan yang telah disediakan. Antaranya kain pelikat, telekung, jam tangan dan sebagainya.

Cikgu Liza Bujang sedang memberikan ucapan.

Malam itu hujan dan ribut. Ada pokok tumbang dan natijahnya anak-anak ini bertadarus di dalam gelap.

Qaisara suka berada di sini dan mudah mendapat kawan...




0 comments: