Banner

Banner

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO
layarilah blog kami...
Kepada peminat novel yang ingin membaca novel karya penulis NBkara yang sudah diterbitkan dan bakal diterbitkan, sila layari blog www.nbkara.com


SUDAH BERADA DIPASARAN

Para pembaca boleh memesan buku tersebut melalui laman store kami di www.nbkara.net
Pembayaran boleh melalui ke account no.

Maybank Norhayati Berahim 164267408855
Maybank NBKARA 512026007663
Alliance bank account NBkara 120340010015114

Segala maklumat pembelian/transaksi perlu di e-mail kepada nbkara@yahoo.com atau nbkara_ofis@yahoo.com dan jangan lupakan sertakan alamat pembeli

atau dengan menggunakan wangpos/cek/kiriman wang yang dialamat kepada

D26-GB Jalan Prima Saujana 2/B
Taman Prima Saujana
43000 Kajang
Selangor

Semua penghantaraan di Semanjung adalah percuma.

Harga Sabah Sarawak harus mengikut harga Sabah/Sarawak. Penghantaraan adalah percuma.

layari www.nbkara.net untuk pesanan..


Related Posts with Thumbnails

Tuesday, March 22, 2011

SUAMI DAN HUJAN

Ini gambar dua minggu lepas, suami tak boleh masuk dalam gambar ini sebab dia hanya pakai kain sarung sahaja. Ha ha ha..


Pagi ini hujan lagi.
Seperti biasa, kalau hujan begini selebat manapun jika ianya tanpa petir atau kilat. Satu kebiasaan suami akan membuka semua tingkap rumah dan berbaring melihat hujan.
Suami saya memang amat menghargai hujan, mungkin di tanah tumpah darahnya hujan jarang turun kecuali salji.
Jadi bila hujan turun, telinganya pantas sahaja dapat menangkap.
Masih saya ingat mula-mula saya berkahwin dengan suami.
Bila hujan turun, dia akan menjerit-jerit memanggil saya walau ketika itu saya bukan peduli sangat pun hujan.
Dia memaksa saya berdiri di sebelahnya melihat hujan.
Dan  akhirnya menjadi kebiasaan, kami akan berdiri melihat hujan. Peluk memeluk bahu.

animal pasta kegemaran Qaisara.

Bila Qaisara lahir dan semakin besar, kami sudah jadi bertiga melihat hujan turun.
Sekarang bila hujan, kami akan bentang tikar di halaman rumah. Melihat hujan sambil menikmati burung yang berkicau (suami selalu bertanya, burung ni tak takut hujankah. Bila hujan lagi banyak burung keluar?).
Qaisara akan riuh bercerita dengan babanya (kebetulan hari ini Qaisara demam, tidak ke sekolah)
Sambil saya menyuapkan Qaisara pasta kegemarannya saya merasakan satu kebahagiaan yang sukar diucapkan.
Momen begini walau ringkas, tidak perlu berbayar tetapi amat berharga bagi saya.


7 comments:

ieda said...

HUJAN LEBAT..TAKDE GURUH,TAKDE KILAT...TUNGGU APA LAGI KAK YATI.MANDI HUJAN LAAA...BEST!!!!

Madam Casper said...

fuhhh kami sini mmg tgh hujan kak yati..sejukkkk....
Khemah tu cantik la kak her her her ...beli kat mana?

SyuQ said...

touching...

marinahunny said...

seronoknya...

an15 said...

saya suka bau hujan, segar je. Tapi Perth dah lama tak hujan, sedih betul

Kak Aya said...

teringatkan novel HUjan Pun Menari

Ann Ishak said...

tapi sekarang ni panas sangat...rindu pun pada hujan. turunlahhhhhhhh