Banner

Banner

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO
layarilah blog kami...
Kepada peminat novel yang ingin membaca novel karya penulis NBkara yang sudah diterbitkan dan bakal diterbitkan, sila layari blog www.nbkara.com


SUDAH BERADA DIPASARAN

Para pembaca boleh memesan buku tersebut melalui laman store kami di www.nbkara.net
Pembayaran boleh melalui ke account no.

Maybank Norhayati Berahim 164267408855
Maybank NBKARA 512026007663
Alliance bank account NBkara 120340010015114

Segala maklumat pembelian/transaksi perlu di e-mail kepada nbkara@yahoo.com atau nbkara_ofis@yahoo.com dan jangan lupakan sertakan alamat pembeli

atau dengan menggunakan wangpos/cek/kiriman wang yang dialamat kepada

D26-GB Jalan Prima Saujana 2/B
Taman Prima Saujana
43000 Kajang
Selangor

Semua penghantaraan di Semanjung adalah percuma.

Harga Sabah Sarawak harus mengikut harga Sabah/Sarawak. Penghantaraan adalah percuma.

layari www.nbkara.net untuk pesanan..


Related Posts with Thumbnails

Monday, September 6, 2010

ANAK ANGKAT

Selepas bershopping dengan Balkish, waktu untuk pulang ke Kajang semula akan tiba. Malam sebelum saya balik Qaisara masuk ke dalam bilik saya. Menangis-nangis. Wahh..drama Queen sudah mula main drama! Ha ha..
"Umi Teta tak mahu balik.."
"Hmm.."
"Umi Teta tak mahu balik, Teta nak duduk kampung.."
"Teta kena balik sayang, Teta kena sekolah. Kita dah lama tinggalkan baba.."
Air mata Qaisara sudah terjebak-jebak. Dulu yalah, hancur luluh hati melihatnya. Sekarang saya sudah tidak kuasa melayan hati rawan kerana telatah Teta.
"Kalau Teta balik Kajang Teta tak ada kawan.."
"Mak Usukan ada.."
Sepanjang ketiadaan bibik, adik saya Nurul tinggal dengan saya.
"Mak Usu pergi universiti. Petang baru balik. Siang Teta tak ada kawan...huh hu hu.."
"Kalau macam tu umi ambil anak angkat nak. Ambil baby?"
"Baby.." Qaisara berhenti menangis. Lama dia berjeda.
"Baby mana boleh main macam Teta main dengan Balkish.."
Pulak dah.. Sempat jugalah saya ketawa. Pandai juga Qaisara ni  fikir saya...
"Habis macam tu umi ambik anak angkat nak, besar Teta.."
Qaisara menangis semula. Kali ini lebih kuat.
"Aik kenapa? Kata nak ada kawan. Nanti umi ambillah anak angkat besar Teta. Boleh main dengan Teta.."
"Huhhuhuhuh..nanti umi sayang dia lebih dari Teta..huhuhu.."
Pulok...ha ha haha...Teta Teta. Saya biarkan dia menangis dan akhirnya dia diam sendiri!


6 comments:

Zana S said...

banyaknyer la akal anak dara nie ya...hehehe..

Marzalina said...

hahahaha...teta oh teta...mcm2 alasan dia...

Rizziela said...

Peningnya nak layan budak yg petah bercakap ni kan kak? kita plak yg terdiam ajer dengan cakapnya

yatie chomeyl said...

tet ajeles la tu kalau akak amik anak angkat baya dia hehe

ieda said...

hahaha...macam2 la si teta ni...saya suka melayan budak pandai bercakap macam ni..mengusik pun best jg ni..

idasm said...

jeles pulak dia kak... hehe...