Banner

Banner

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO
layarilah blog kami...
Kepada peminat novel yang ingin membaca novel karya penulis NBkara yang sudah diterbitkan dan bakal diterbitkan, sila layari blog www.nbkara.com


SUDAH BERADA DIPASARAN

Para pembaca boleh memesan buku tersebut melalui laman store kami di www.nbkara.net
Pembayaran boleh melalui ke account no.

Maybank Norhayati Berahim 164267408855
Maybank NBKARA 512026007663
Alliance bank account NBkara 120340010015114

Segala maklumat pembelian/transaksi perlu di e-mail kepada nbkara@yahoo.com atau nbkara_ofis@yahoo.com dan jangan lupakan sertakan alamat pembeli

atau dengan menggunakan wangpos/cek/kiriman wang yang dialamat kepada

D26-GB Jalan Prima Saujana 2/B
Taman Prima Saujana
43000 Kajang
Selangor

Semua penghantaraan di Semanjung adalah percuma.

Harga Sabah Sarawak harus mengikut harga Sabah/Sarawak. Penghantaraan adalah percuma.

layari www.nbkara.net untuk pesanan..


Related Posts with Thumbnails

Tuesday, September 7, 2010

HANTU?

Apa perasaan anda,
ketika menghadap tingkap jam 3 pagi tiba-tiba...
Anda terliha dua mata bersinar memandang anda?
Apa yang perlu anda lakukan? Ha haha..
Aduh..sudah pasti semua darah naik ke kepalakan?
Ini berlaku pada saya. Pukul 3.30 pagi.
Saya asyik duduk menghadap komputer, di hadapan tingkap yang berhadapan padang.
Tiba-tiba saya terpandang dua mata bersinar
betul-betul depan saya, sedang memandang saya!
Alamak! Berderau darah saya. Terkaku saya sekejap..
Kemudian saya terfikir..ini bulan puasa dahhh..
Jadi saya cepat pulih. Saya tenung lama.
Ceh! Seekor kucing duduk di hadapan tingkap saya. Agaknya mendengar kelatak keletuk keyboard saya.
Jadi dia dok memandang dan merenung saya.
Huhh...
Kucing-kucing kenapalah pagi-pagi buta cam ni kau tak tidur?
Heasy..heasy..nak salahkan kucing pula saya ini.
Inilah sayakan, manusia
Hantu, syaitan yang boleh menampakkan diri, kita takut..
Tapi ALLAH yang langsung tidak boleh kita nampak, tidak boleh kita sentuh..
Tidak pula kita takutkan...




4 comments:

Hajjah Noraini @Nanie said...

Salam NB
Bila terpandang terus berderau lah yea!
Kalau akak pun terus melompat kot..
he he he

Azizah Zainudin said...

salam..
kak sangat menyeramkan...
mujur la kucing..hahahaha..
kucing tu lapar agaknye...nak cari mkn utk sahur...:P

Rizziela said...

Awalnya akak dah menaip..baguslah kucing tu..siap temankan akak lagi

GREENJADE said...

hahaha bikin suspen jek kak..igt2 betul2 lah tadik

saye pon pernah mngalami keadaan yg sama..terus ilang ilham nk buat assignment keh keh keh :p