Banner

Banner

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO
layarilah blog kami...
Kepada peminat novel yang ingin membaca novel karya penulis NBkara yang sudah diterbitkan dan bakal diterbitkan, sila layari blog www.nbkara.com


SUDAH BERADA DIPASARAN

Para pembaca boleh memesan buku tersebut melalui laman store kami di www.nbkara.net
Pembayaran boleh melalui ke account no.

Maybank Norhayati Berahim 164267408855
Maybank NBKARA 512026007663
Alliance bank account NBkara 120340010015114

Segala maklumat pembelian/transaksi perlu di e-mail kepada nbkara@yahoo.com atau nbkara_ofis@yahoo.com dan jangan lupakan sertakan alamat pembeli

atau dengan menggunakan wangpos/cek/kiriman wang yang dialamat kepada

D26-GB Jalan Prima Saujana 2/B
Taman Prima Saujana
43000 Kajang
Selangor

Semua penghantaraan di Semanjung adalah percuma.

Harga Sabah Sarawak harus mengikut harga Sabah/Sarawak. Penghantaraan adalah percuma.

layari www.nbkara.net untuk pesanan..


Related Posts with Thumbnails

Tuesday, September 21, 2010

BUNYI APA TU?

Waktu : Petang Rabu jam 7 petang
Lokasi : Rumah
Status : Bersendirian

Saya sedang menghadap komputer di tingkat bawah mengunakan PC Qaisara, tiba-tiba saya terdengar bunyi berdesir, seperti ular pun ada.
Alamak! Bunyi apa tu.
Tiba..tiba harum semerbak mengapung ke udara. Hati sudah mula tidak sedap.
Bau apa pula masa nak maghrib ni?
Wangi semacam aje?
Saya hanya diam sambil di dalam hati membaca sesuatu.
Dalam beberapa minit ianya berbunyi lagi
dan haruman tersebut mengapung sekali lagi..
Wah..ini tak boleh jadi ni. Saya sudahlah tinggal seorang kerana suami membawa Qaisara keluar  ke kedai.
Saya kuatkan  semangat, mencari-cari punca tersebut..
Mata saya meliar dan dalam meliar itu saya melihat di atas almari..
Bunyi berdesir dengan satu semburan keluar..
Cehhhh..
Baru saya teringat,  beberapa hari lepas saya beli benda ini dan baru tengah hari tadi saya pasang di ruang tamu rumah..
-

-

-

-

-


Kalau dah penakut tu..ha ha ha.. Air wick automtic spray ini pun disangka yang bukan-bukan.

16 comments:

suriya said...

hahaha..lawak la kak nb ni..tapi kalau dah sorang2 tu mmg smua bunyi pon rasa semacam kak..hehehe

Marzalina said...

kahkahkah..lawaklah kak..intan pun dulu pernah rasa camtu gak masa mak mula2 baru beli alat penyembur wangi tu...ingatkan kena kacau ngan hantu hahahaha

Faz Nandra said...

hahahaha... kak yati ni,fikirkan apa benda tadi=) kus semangat,..nak seru semangat balik..

Rizziela said...

Kelakarlah akak ni

Hamizah said...

alahai kak yatie,
samalah kita..penakut amat

AuntieYan said...

Salam Yati,

Perkara serupa pernah terjadi pada Akak. Masa tu kami baru berpindah ofis, ofis baru di Putrajaya. Kak Yan memanglah selalu datang awal, terlebih awal daripada orang lain.
Selalunya bila sampai terus onkan komputer...tetiba bunyi berdesir-desir, kemudian bunyi lagi dan berbauu harum...dah le dok sorang-sorang dalam oifs yang besar....meremang bulu roma!!!!... Kak Yan pun baca macam-macam...he!...he!!...akhirnya terperasan akan pewangi saja...cisss!

NIk Fauziah Nik Hussin said...

hahaha... akak ni lah..mula baca mcm suspen je..then teringat kat benda alah tu...sblm tgk gambar..
moralnya.. orgpun jenis penakut gak! hahaha..

ieda said...

hahahaha....sib baik tak kluar bau kapur barus...

~eiyra~ said...

makcik saya pun bebaru ni terkena gak kak yati.. sbb slalu pasang benda ni time raya je.. bagi rumah wangi la konon.. hehe.. pastu bebaru ni jugak ada la sorang tetamu datang.. bila benda ni menyembur belakang dia punye la dia terkejut.. hahhaa..

Leeza said...

salam kak...aduhhh bila baca meremang bulu za...dalam hati kata iskk takkan ada hantu pulak rumah akak...buat suspens je.

idasm said...

keh keh... lawaklah akak ni. tp yealah benda baru..

GreenJade said...

keh kehs kehs..saye pon pernah alami maselah yg sama..dlm keta lagi..igt ade antu nk menumpang..rupe2nye itu barang punye angkara

hahaha..tgelak2 bace n3 akak yati nih

NB KARA said...

Suriya..mula2 takut lepas tu jadi lawak, lepas tu suriya tahu tak..suami pulak kena. Dia memang tidur lambat, tiba berbunyi aje benda alah tu..esok pagi, mengamuklah dia dengan bini dia..ha ha.ha

Intan golak pulak dia..ha ha..heasy..buat terkujat orang sungguh tau..

NB KARA said...

Faz..gelak pulak dia, baca mula2 mesti saspen ajekan..he he he..

Ziela..betul2 terperanjat mula2 tu, berderau darah..he he

Hamizah..maghrib hening..macam2 boleh jadikan..he he

NB KARA said...

Kak Yan..dulukan masa mengandung yatie anti sangat benda ni, tak boleh cium. Jadi dah lama tak pasang. Masa mengandung semua buang..jadi baru ni nak pasang semula, dah lupa macam mana bunyi dia..ha ha kita sama2 terkena..

Nik..ha ha..berani2 takut kita ni..he he..

ieda.kalau keluar bau kapur barus..peluk Quranlah akak.he he..

NB KARA said...

eiyra..itulah, kalau tak biasa..memang terperanjat.ha haha..

Za..ha ha, kau lagi dahsyat takutnya..ha ha..

Ida..dah lama tak pasang, sbb masa bersalin dulu tak boleh bau pewangi macam ni. Sampai le bertahun2, akak benci bau dia..skrg baru nak pasang semula..itu dah lupa le tu..

ha ha..Tinie nasib baik tak masuk parit terperanjat, aniaya sungguhkan..he he