Banner

Banner

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO
layarilah blog kami...
Kepada peminat novel yang ingin membaca novel karya penulis NBkara yang sudah diterbitkan dan bakal diterbitkan, sila layari blog www.nbkara.com


SUDAH BERADA DIPASARAN

Para pembaca boleh memesan buku tersebut melalui laman store kami di www.nbkara.net
Pembayaran boleh melalui ke account no.

Maybank Norhayati Berahim 164267408855
Maybank NBKARA 512026007663
Alliance bank account NBkara 120340010015114

Segala maklumat pembelian/transaksi perlu di e-mail kepada nbkara@yahoo.com atau nbkara_ofis@yahoo.com dan jangan lupakan sertakan alamat pembeli

atau dengan menggunakan wangpos/cek/kiriman wang yang dialamat kepada

D26-GB Jalan Prima Saujana 2/B
Taman Prima Saujana
43000 Kajang
Selangor

Semua penghantaraan di Semanjung adalah percuma.

Harga Sabah Sarawak harus mengikut harga Sabah/Sarawak. Penghantaraan adalah percuma.

layari www.nbkara.net untuk pesanan..


Related Posts with Thumbnails

Saturday, January 22, 2011

RECYLE LAGI!

Di rumah saya memang selalu ada dodol.
Dodol ini makanan kegemaran suami dan Qaisara.
Suami sebut dodol ni DOL DOL. Ha ha ha
Tapi bila dah keras kejung, baik Qaisara atau suami, tak mahu makan.
Jadi selalunya saya goreng.
Bila goreng dia akan lembut semula dan saya dengan bibik pula akan berlumba-lumba makan.
Dia macam mengoreng pisang sahaja.
Tepung gandum, tepung beras dan tepung jagung,
Di sebelah dodol goreng tu, pisang salai.
Dari terperap dalam peti ais, goreng pun sedap..
Makan dengan teh limau panas..
Enak kali...kata orang Medan..ha ha



7 comments:

Azwani said...

idea akak memang 1st class la..kreatif!

Tak pernah terfikir pun dodol boleh digoreng...

suerynn.adie said...

arwah mak saya pun dulu slalu buat cam nie... sedap kak nyum2 apa makanan kg yg akak mkn slalu mengingatkan saya pada arwah huhuhuhu

Lady Arween said...

Aween pernah makan pisang salai dr indon yang digoreng..sedap..hiris nipis2..Dodol goreng tu..kreatif la kak

GreenJade said...

walaweh bagus idea nih..nak tiru nak tiru stail akak nih..

ade byk lg dodol kt umah nih..dah keras2 kejung nih..asal turun melaka mesti saye borong dodol tp mkn nye sket aje ehehehe

kakyong said...

dodol goreng... menarik ni... boleh dibuat lain kali.. tp selalunya kalo dodol kat rumah saya cepat jer habis.. sbb Aliya suka dodol..

NB KARA said...

Azwani..dodol memang boleh digoreng, dia akan lembik semula dan itu yang sedap tu..h ah a

Sue..yelah, agaknya kami suka makan benda-benda klasik dan makanan ini yang membesarkan akak dulu.

Aween, cubalah pisang salai goreng. Sedap tau..

NB KARA said...

Tinie hujung minggu ni boleh goreng dodol-dodol ini, mr seyit kara dengan qaisara kalau dah keras kejung memang dia orang tak makan.

Kak yong oh alia suka dodol ya, samala dengan si Qaisara. Sebab manis kot