Banner

Banner

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO
layarilah blog kami...
Kepada peminat novel yang ingin membaca novel karya penulis NBkara yang sudah diterbitkan dan bakal diterbitkan, sila layari blog www.nbkara.com


SUDAH BERADA DIPASARAN

Para pembaca boleh memesan buku tersebut melalui laman store kami di www.nbkara.net
Pembayaran boleh melalui ke account no.

Maybank Norhayati Berahim 164267408855
Maybank NBKARA 512026007663
Alliance bank account NBkara 120340010015114

Segala maklumat pembelian/transaksi perlu di e-mail kepada nbkara@yahoo.com atau nbkara_ofis@yahoo.com dan jangan lupakan sertakan alamat pembeli

atau dengan menggunakan wangpos/cek/kiriman wang yang dialamat kepada

D26-GB Jalan Prima Saujana 2/B
Taman Prima Saujana
43000 Kajang
Selangor

Semua penghantaraan di Semanjung adalah percuma.

Harga Sabah Sarawak harus mengikut harga Sabah/Sarawak. Penghantaraan adalah percuma.

layari www.nbkara.net untuk pesanan..


Related Posts with Thumbnails

Wednesday, April 28, 2010

LAWAN MATA

Hari minggu sudah, seorang kawan suami dari Turki datang ke rumah kami. Saya tidak meletakkan gambar beliau kerana sudah pasti suamiku yang cemburu itu tidak mengizinkan. Ha.ha.ha..kenyataan tahap melampau tu. Kami mengajak beliau berjalan ke Alamanda. Apabila tiba mahu mengisi perut, mula-mula masuk ke burger king, selesai Qaisara merembat crown yang ada di burger king tiba-tiba kawan suami mengatakan dia tidak suka makan burger. Beralah Mr Seyit Kara dengan sahabatnya itu walau saya tahu suami sukakan burger .


Kami kemudian masuk ke Kenny rogers. Anak dara saya ini memang suka sangat makaroni keju kenny rogers, sambil menanti pesanan sempat Teta posing dahulu.




Umi kita lawan mata siapa besar nak umi? Qaisara tiba-tiba memberikan cadangannya.



Umi tengok mata siapa lebih besar? Tengok umi..ha.ha.ha. "Alah..umi tengok mata Teta tak besar, lubang hidung Teta yang lebih besar." Ha.ha.ha..saya mentertawakan Teta.


Sekarang giliran umi pula Ta..mata siapa paling besar!




Ha.ha.ha..kelakaulah umi. Teta sudah tergelak sakan. Suami hanya mengelengkan kepala . Apa jugalah anak-bini dia ni yang selamba aje depan tetamu. Habis nak berbual dengan kawan suami, macam tarzan bercakap dengan gajah le pulak. Langsung tidak tahu berbahasa inggeris dan bahasa Turki saya setakat bertanya khabar bolehlah.




Hidangan sudah pun sampai. Qaisara melihat mangkuk makaroni dia dengan penuh selera. Bila tiba dekat kawan suami, dia memberitahu suami yang dia mahu ayam tanpa gravy. Lah..dari tadi tak mau cakap apa-apa. Orang Turki ni memang cerewet kadangkala tu. Kalau tak sabar, mahu tercabut rambut kita dibuatnya. Ha.ha.ha. Tapi saya dah tak kisah dah pun. Dah biasa dengan budaya mereka yang kurang menjaga hati. Tapi suami suruh kawannya itu buang kulit ayam dan sekaligus gravy tersebut pun tak adalahkah.



Sedap tak Ta makroni tu? Sedap umiiii.............



10 comments:

!eNa PnG said...

hehehe


pandai anak umi nie bt kelakar...:)

Intanaziela said...

teta penggemar makaroni ye..sama dgn hadif, kalau ke kenny rogers, dia makan habis semangkuk..kita tak boleh tumpang...hahahha

Marzalina said...

hahaha..teta ni lawaklah kak..ada2 jer lawak dia...gelak intan tgk mata kak NB yg besar tu hehehehe

Duke Luce Dell'amore said...

adoyai!
cutenye akak posing2 camtu..kikiki..

berselera sungguh tgok macaroni tu!

Dayah said...

Salam Kak Yati,

hahahaha.. x pernah nampak akak posing cenggitu . hehehehe.

nalhuda said...

hahha..lawaknye akak buat muka cam tu....

Mama Nazhan said...

lawak la kak yati ngan teta ni..
saya pun suke macaroni & cheese....tp kalau ayam..suke mkn nandos...

umie said...

hahahha...klakarnya akak..hehhe

Lily Haslina Nasir said...

Ya ALLAH.. kak yati.. dah habis game ya nak main ngan teta... lawaklah akak anak beranak ni!

Zilla said...

hahaha... tu lah kak lily boleh pulak main lawan mata dua beranak ni....kelakar kan