Banner

Banner

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO
layarilah blog kami...
Kepada peminat novel yang ingin membaca novel karya penulis NBkara yang sudah diterbitkan dan bakal diterbitkan, sila layari blog www.nbkara.com


SUDAH BERADA DIPASARAN

Para pembaca boleh memesan buku tersebut melalui laman store kami di www.nbkara.net
Pembayaran boleh melalui ke account no.

Maybank Norhayati Berahim 164267408855
Maybank NBKARA 512026007663
Alliance bank account NBkara 120340010015114

Segala maklumat pembelian/transaksi perlu di e-mail kepada nbkara@yahoo.com atau nbkara_ofis@yahoo.com dan jangan lupakan sertakan alamat pembeli

atau dengan menggunakan wangpos/cek/kiriman wang yang dialamat kepada

D26-GB Jalan Prima Saujana 2/B
Taman Prima Saujana
43000 Kajang
Selangor

Semua penghantaraan di Semanjung adalah percuma.

Harga Sabah Sarawak harus mengikut harga Sabah/Sarawak. Penghantaraan adalah percuma.

layari www.nbkara.net untuk pesanan..


Related Posts with Thumbnails

Sunday, May 31, 2009

BUNGA DAN BUAH

Baru tiba dari Istanbul. Memang agak penat kerana saya memang tidak tidur dalam perjalanan. Kita layan gambar bunga dan buah dulu...

Strawberi dan Mulberry di Bazaar Bursa


Bunga apa yang ni? Tanya suami dia sendiri tidak tahu..

Ini buah peach yang masih lagi muda belia..

Daun Mint..


Kaliboru, buahnya sedap di buat air.


Starwberi di pergunungan UluDag


Ini pokok bawang putih...


Putik epal. Buah epal akan mula meranum dalam bulan July-August


Pokok ini macam Rosellkan?Menurut kata suami bila ianya masak boleh dibuat air, wangi dan sedap. Tapi dia sendiri tidak tahu namanya..


Buah ceri yang sedang masak meranum..

Buah ceri di pasar..abaikan perempuan yang berposing di situ..he.he..


Inilah lebah yang banyak di musim bunga


Aprikot yang masih muda..akan masak dalam bulan Jun-July..

Buah Badam, masa muda buahnya boleh di makan begitu sahaja..rasanya masam. Kalau masak sambal udang letak badam muda, saya rasa mesti sedap..

13 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

buah pun ada muda belia yer kak? hakhakhak... ;D

idasm said...

salam kak... syukur akak dh selamat sampai... sure penat lagikan...
kak... bestnyer layan pic buah dan bunga... tp bila tengok strawberi dan ceri yg merah menyala tu.. fuh.. bestnyer...

Lizabujang said...

salam akak.... tak kiralah masih berbunga ke, putik ke..buah ranum ke, za bila tengok gambar2 tu rasa lapar pulak...hehhe..tapi thanks sangat2 sebab semua ni za x pernah tengok tapi sekarang dah tahu....ingat juga akak pesan za ye. za cilok n save......for education uses.

umie said...

salam kak..sedap nyer buah-buah tu...nasib baik la umie x mengidam nak makan buah tu..hehehe...

~:|:sara:|:~ said...

salam akak...waaa...manyak sedap & meriah btol tengok pix buah2 tue. kecuq liur.. hehehe.

welcome back sis!

asfa86@blogspot.com said...

wahh..seronok lah kak yati tengok buah2an tu rasa2 nak terbang pergi turki jumpa kak yati...penat2 berbaloi kak..selamat bercuti..

yatie chomeyl said...

bila nk balik msia masak smbl udang letak badam muda neh? hehehe

ibu aira said...

salam kak yati.. selamat pulang ke malaysia. seronok betul tgok gambar buah n bunga nie suma.. kalau dpt tengok depan mata mesti lagi seronok..

ain said...

Alhamdulillah akak dah sampai msia dah. syoknya layan gambar buah2 ni. tu masih muda belia tu...kalu thg masak ranum..musti gerammmm!!!!

Mummy Hanan said...

Salam,

Banyak juga ya buah2 kat sana tu ye... tentu seronok bila kita dpt merasa sendiri kan.... tp masih hijau2 kan..kan...

Begitu juga ngan bunga..cantik lah...
so, dah puas dah makan ceri tu ke?

NORHAYATI BERAHIM said...

Nuar buah cam kita gak..anak2, muda belia, tua..he.he

idasm alhamdulilah akak da selamat sampai..memang geram tengok strawberi, ari2 makan..rindu le pulak

liza..rasanya gambar2 ni ada kat dalam internet..cuma da depan mata klik2 ajelah za..

umie..kalau mengidam kat cameron ada kot kecuali ceri..he.he

NORHAYATI BERAHIM said...

Sara..buahan tu memang sedap2.perkara paling rindu kat turki buah2an dialah..

Liza..akak da balik ke malaysia da, insya-ALLAH kalau ada rezeki ke turki semula tapi ingat 13 jam.penerbangan.aduh2 demam

yatie..allah2 lupa pulak bawak balik badam muda..he.he

salam ibu aira..memang seronok tapi tetap rindukan malaysia

NORHAYATI BERAHIM said...

Ain..dulu akak pergi musim panas..buah2an dia masak meranum memang seronok sangat2

Leeya, puas da makan ceri sampai hari terakhir tak mau makan dah..rasa2nya da 10kg makannya..he.he