Banner

Banner

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO
layarilah blog kami...
Kepada peminat novel yang ingin membaca novel karya penulis NBkara yang sudah diterbitkan dan bakal diterbitkan, sila layari blog www.nbkara.com


SUDAH BERADA DIPASARAN

Para pembaca boleh memesan buku tersebut melalui laman store kami di www.nbkara.net
Pembayaran boleh melalui ke account no.

Maybank Norhayati Berahim 164267408855
Maybank NBKARA 512026007663
Alliance bank account NBkara 120340010015114

Segala maklumat pembelian/transaksi perlu di e-mail kepada nbkara@yahoo.com atau nbkara_ofis@yahoo.com dan jangan lupakan sertakan alamat pembeli

atau dengan menggunakan wangpos/cek/kiriman wang yang dialamat kepada

D26-GB Jalan Prima Saujana 2/B
Taman Prima Saujana
43000 Kajang
Selangor

Semua penghantaraan di Semanjung adalah percuma.

Harga Sabah Sarawak harus mengikut harga Sabah/Sarawak. Penghantaraan adalah percuma.

layari www.nbkara.net untuk pesanan..


Related Posts with Thumbnails

Tuesday, April 21, 2009

SYUKUR YA ALLAH!

Kaki saya cramp! Penat tetapi gembira sangat-sangat. Setiap Jumaat sudah terjual hampir 1 ribu di Pesta Buku Chinta, Aku ada Kamu karangan Lily Haslina Nasir dan Tuhan lebih tahu karya Nora Ismail sudah melebihi 300 buah terjual. Tanya Fajar Fakeer yang tidak jauh daripada booth kami, beliau telah menjual lebih 500 buku Setiap Jumaat. Kata dia, buku NB Kara lebih banyak dijual daripada buku yang lain. Syukur..syukur pada mu Ya ALLAH. Sesiapa yang membeli di tempat lain pun kami tanda-tangan dan layan. Tak mengapa semuanya sama saja.
Terima kasih pada pengunjung yang mengunjungi booth NB Kara..dan saya benar-benar gembira kerana yang datang itu bukan sahaja pembaca wanita tetapi pembaca lelaki yang rata2 mereka mengikuti penulisan saya dari awal lagi! Terima kasih yang tidak terhingga. Ada masa nanti saya masukkan gambar di pesta buku ini.

13 comments:

NIk Fauziah Nik Hussin said...

SALAM kak
syukur3, tumpang gembira banyak naskhah nb kara terjual.
Lepas ni blh wat kenduri kesyukuran ye kak..! T^_^T

Jamilah Aini Mohd Rafiei said...

tahmiah Kak Yati..teruskan berkarya...Setiap Jumaat dpt sambutan menggalakkan kena keluarkan pulak Setiap Isnin! hehehe...jgn mare!

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

alhamdulilah, syukur :)

Hanya Aku Dihatimu.. said...

alhamdulillah kak yati nilah berkat kak, sabar dgan ujian allah beri dgan demamnya qaisara waktu pesta buku baru bermula dan hasilnya allah beri dgan berjaya juga jualan SJ,jgan lupa kak qaisara nak bercuti kak..semoga kak sehat..amin

♡ Eibu June's ♡ said...

Salam yati...

Alhamdulillah...tahniah dan teruskan berkarya ibujunes sentiasa menyokong...

Seronok mendengarnya, moga lepas ni yati dapat bawak qaisara bercuti...
Tentu happy qaisara yang bijak tu...

All the best 2 u dear...

ain said...

Tahniah kak NB...saya tumpang gembira mendengar kelarisan novel setiap jumaat. Untungnya mereka yg beli kat situ, dpt autograf akak, saya yg beli kat JB ni..kosong je le. huhu...

tp x pe..lain kali klu sy gi KL sy nak singgah opis akak minta autograf sambil gambo2.hihi

Anonymous said...

teringin jumpa...
tp apekan daya... isk..isk... T_T
jeles je dengar spupu sy amik gmbr dgn kak NB..

Zaimah Zakaria said...

Saya benar2 terkilan tak dapat pergi ke pesta buku yg diadakan baru2 ini. Ini disebabkan saya terpaksa kerja luar daerah selama seminggu. Saya harap dimasa akan dtg saya dapt bertemu dng penulis kesayangan saya. Semoga kak yati terus berkarya dan jaga diri ...

Mrs.Sheikh said...

aminnn...
akak...setiap jumaat..best..:)

kak... saya tiba2 teruja nak ke pesta buku kalau sempat sabtu ni..
tp saya dah beli online..takpe kan??

Unknown said...

salam kak yati,

kalo saya dpt senaskah setiap jumaat & t/tgn kakyati kan best.. boleh order online kan.. nanti saya check

Tahniah kak, semoga bertambah murah rezeki.

ina said...

tahniah yati.moga lebih maju dan berjaya..

Belidiskaun said...

Tahniah kak yati... moga2 lepas ni ader keluar novel yg best2 lagi..

puteri_kebayan said...

Tahniah kak yati...kita tumpang gembira sb kita pun dlm list 1000 tu. Ari 1st ag datang, sambar novel Setiap Jumaat n Tuhan Lebih Tahu. Niway, timer kasih atas layanan baik kak yati n kak rose. Ciap dapat t.tgn, bergambor,bookmark n poster lg...