Banner

Banner

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO
layarilah blog kami...
Kepada peminat novel yang ingin membaca novel karya penulis NBkara yang sudah diterbitkan dan bakal diterbitkan, sila layari blog www.nbkara.com


SUDAH BERADA DIPASARAN

Para pembaca boleh memesan buku tersebut melalui laman store kami di www.nbkara.net
Pembayaran boleh melalui ke account no.

Maybank Norhayati Berahim 164267408855
Maybank NBKARA 512026007663
Alliance bank account NBkara 120340010015114

Segala maklumat pembelian/transaksi perlu di e-mail kepada nbkara@yahoo.com atau nbkara_ofis@yahoo.com dan jangan lupakan sertakan alamat pembeli

atau dengan menggunakan wangpos/cek/kiriman wang yang dialamat kepada

D26-GB Jalan Prima Saujana 2/B
Taman Prima Saujana
43000 Kajang
Selangor

Semua penghantaraan di Semanjung adalah percuma.

Harga Sabah Sarawak harus mengikut harga Sabah/Sarawak. Penghantaraan adalah percuma.

layari www.nbkara.net untuk pesanan..


Related Posts with Thumbnails

Thursday, April 23, 2009

RINDU YANG BERBALOI

Pesta buku masih berlangsung. Hati saya gembira kerana Qaisara sudah sembuh.
Tapi dalam masa yang sama..saya rindu..
Rindu yang bukan kepalang..
Rindu yang terakam dalam kepala..sentiasa...
Rindu kerana sudah lama tidak menulis.
Tapi kerinduan terubat dengan kehadiran peminat yang saya anggap teman saya.
Rindu saya berbaloi!
Kenapa rindu saya berbaloi?
Lihatlah gambar2 ini...

Kesibukan di tempat pembayaran..

Pengunjung tetap NBKara Booth. Nik Fauziah. Dia selalu ada PC (Press conference) di PWTC ini. Jadi selalulah dia menyinggah. Sekejap dia bawak karipap (sedap sungguh karipap dia). Sekejap dia bawak pulut kuning..dan sesekali dia pulak makan juadah yang disediakan NBkara..ha.ha

Booth NBkara. Sentiasa dikunjungi. Syukur dan terima kasih pada peminat yang membeli.

Penulis dikerumuni oleh para pembaca yang mahukan tandatangan.

Ibujunes yang sanggup datang dari Johor menaiki keretapi bersama suami dan anak-anak. Hakim anaknya yang bongsu baru baik demam....sayang ibujunes.

Ida taukeh nasih beryani. Rupanya tempat tinggal Ida tempat lepak suami minum kopi. Kecilnya dunia. lain kali kita jumpa dan sembang lagi ya dik. Ida..sorry akak songlap gambar ini dalam blog Ida. Ingat ada gambar Ida dalam kamera akak rupanya tak ada..muahhh..muah..sayang kat Ida..

Hertinylaiman yang datang dari Sabah. Banyak kami bualkan. Jaga diri dik! Sayang Tiny..

Dhan datang bersama suami dan anaknya Tia, sicomel yang dipangku oleh kak Zara. Bertemu jua akhirnya..kita yang Dhan..muahh..muaah..utk Dhan dan Tia. Memakai cermin mata itu, penulis Viva Sakura, sebelahnya Kak Zara Aluwi dan memakai tudung putih Sarnia Yahya.

Ramai lagi yang datang ke booth saya. Insya-ALLAH saya akan tulis lagi selepas selesai pesta buku nanti.

9 comments:

ain said...

isk..isk.s.isk..sedihnya sy x dapat join sekali. nak sgt jumpa kak NB.

p/s..nak minta karipap kat kak nik la.hihi

shila said...

Kak Yati, hubby saya sampai Ipoh kul 10.00 pm, happynya dapat buku yg ada signature Kak Yati. Naufal alhamdulillah dah baik seperti sediakala, musim demam ni. Naufal tampal cooler macam Qaisara tu pun tak jalan. Kena lencunkan kepala dan badannya dgn air sejuk barulah suhunya turun. Sapa yg tak risau kalu anak demamkan.. Hahaha nak jadi penulis mcm Kak Yati...cerita dah separuh jalan tapi idea pulak tgh tak der then otak pulak tgh berkarat... hilang vocab...nak kena gali dgn baca lagi byk novel.

♡ Eibu June's ♡ said...

salam yati....

hwaaa(T_T)...terharunya nama n pic ibujunes ada jugak din3 ni.....
(ibu agak terperasan disitu...hehehe)

thx yati...ibujunes sayang yati jugakkkkkk.......

teruskan berkarya...ibujunes sentiasa menyokong....

Unknown said...

salam kak yati

bestnyer.. tadi baca di blog kaknik.. wahh,, sungguh happening...
Tahniah kak!!

Teratak Amir Amira -{@ said...

kak yati
saya pun gembira juga sempat gi ke NB tu dan dapat tandatangan akak untuk novel yang saya beli setiap jumaat, dah abis pun baca, seronoknya.Dapat tangkap gambar lagi, saya dah update kat blog saya. saya amat kagum dengan akak, banyaknya idea menghasilkan novel....hampir kesemua karya akak jadi koleksi saya. selamat berkarya.

hertiny said...

Salam sayang juga untuk Kak Yati...Insyallah kak tiny akan ingat nasihat yang akak berikan...tapi pertemuan dengan akak hari tu buat tiny rasa amat bermakna...cuma sedih tak dpt jumpa penulis lain dan terutamanya qaisara....
walau bagaimanapun tiny doakan akak diberi kekuatan dan kesihatan yang baik untuk terus berkarya....
salam sayang buat akak

idasm said...

salam kak Yati..
Eh! si comel akak kat BF? Seronoknya bila dpt tahu dia dh sihat. dan tentunya Teta lg seronok sb dpt ikut umi nyer. Takdelah dia terfikir akak naik kapal terbang x bwk dia... hehe.
Kak.. rasa terharu bercampur ngan kembang pun ada... bila nampak muka sendiri kat blog akak... tima kasih sudi letak pic kita berdua kat blog glamer ni..
Terus terang, ida belum puas bersembang ngan akak. Lagi satu yg ida kesalkan sebab lupa minta no akak. kalau akak sudi tlglah sms kat no ida yea.
Mcm akak cakaplah kecilnya dunia ni.. tak sangka kan...
Kim salam kat Teta. sayang akak..muah3. take care....
walau apa pun yg terjadi, berkaryalah... jgn berhenti...ida sentiasa sokong akak.....

Norabella said...

Salam dari Spura. Terima kasih atas layanan yang diberi kepada kami. Memang Booth NB Kara yang paling padat Sabtu lalu..dan saya rasa sangat gembira bila bertemu muka setelah sekian lama menjadi pengikut setia Norhayati Berahim. Terima kasih juga buat Lily yang sungguh ceria menyambut peminat-peminatnya.

dhan said...

salam k.yati...
hehehe... at last kita jumpa gak kan...
my fren teruja sgt tgk kegilaan saya pada novel smpai thp kejo novelis.. hehehe
dia xsangka minat saya sampai thp ni...
thanks atas layanan sume..cuma terkilan xdpt jumpa Qaisara yg comel..
Luv u k.yati..