Banner

Banner

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO
layarilah blog kami...
Kepada peminat novel yang ingin membaca novel karya penulis NBkara yang sudah diterbitkan dan bakal diterbitkan, sila layari blog www.nbkara.com


SUDAH BERADA DIPASARAN

Para pembaca boleh memesan buku tersebut melalui laman store kami di www.nbkara.net
Pembayaran boleh melalui ke account no.

Maybank Norhayati Berahim 164267408855
Maybank NBKARA 512026007663
Alliance bank account NBkara 120340010015114

Segala maklumat pembelian/transaksi perlu di e-mail kepada nbkara@yahoo.com atau nbkara_ofis@yahoo.com dan jangan lupakan sertakan alamat pembeli

atau dengan menggunakan wangpos/cek/kiriman wang yang dialamat kepada

D26-GB Jalan Prima Saujana 2/B
Taman Prima Saujana
43000 Kajang
Selangor

Semua penghantaraan di Semanjung adalah percuma.

Harga Sabah Sarawak harus mengikut harga Sabah/Sarawak. Penghantaraan adalah percuma.

layari www.nbkara.net untuk pesanan..


Related Posts with Thumbnails

Sunday, February 27, 2011

MAHAL KE MURAH? HA HA HA

Teruja tak anda apabila mendengar saya membeli kasut yang cantik dengan harga RM15.90, tiga pasang. Mesti terujakan. Begitulah sahabat saya Liza Bujang dan juga Khamisah Mohd Nazri. Bila saya cerita saya membeli kasut dengan harga RM15.90 sebanyak tiga pasang, Liza Bujang melompat-lompat teruja.
"Aku memang nak cari kasut kak. Murah kak.."
Kebetulan hari Jumaat lepas dia datang ke rumah saya dari Sarawak. 
"Yelah murah.."
Kata Khamisah yang saya panggil Kham sahaja.
Saya gelak mendengar kata-kata mereka. Tapi bila saya tunjuk kasut yang saya beli. Mereka marahkan saya sambil berkata mahalnyaaaaaaaaaaaa.

-

-

-

-

-

-

-


Ha ha ini kasut yang saya beli dengan harga RM15.90. Mahal ke murah? Ha ha..tak ada kerja sungguh sayakan?



Dan..ini tuan punya kasut tersebut. Sebenarnya semua anak patung ini datang dengan kasutnya sekali, tetapi entah di manalah Qaisara campakkan kasutnya, terpaksa saya belikan yang lain.
Ada beberapa anak patung milik Qaisara lagi, tapi yang ini tidak berkasut..


14 comments:

umie said...

hehhehe..la...ingat kan kasut org dewasa...rupanya kasut patung..hehhehe

Balqis Nazid said...

hi..hi...bukan Qaisarah jer comel umienya pun comel....

Leeza said...

hahaha...bising dengan gelak jam 2 pagi....tentu marah pak seyit. kah3.tapi kan mati2 ingat kasut sale.

Dayah said...

Salam Kak,

hahahahahahahaahaha...
yer yer igt kasut budak 3 RM15.90
hahahahahahahaha

Zana S said...

hahaha! saya pun tertipu...mahal tuh... haha!

Rizziela said...

Wah! saya kena tipu.....geram betul

yatie chomeyl said...

wakakka; sekali kasut barbieee daaaa

AuntieYan said...

Salam Yati,

Dah ada duit, beli sajalah...;-), lagi pun, tentu Teta gumbira.

siti azizah Sang Pencinta said...

puan saya masih dapat membeli kasut RM15.90 satu lagi.. tau.. cuba pegi kedai kasut modani, time sale.. lagi murah hehehhe

NB KARA said...

umie, itulah kasut si barbie..ini semua kerja si Teta..

Balqis, selalu akak main barbie ni dengan si Teta..ha ha

Za itulah..semua orang terkena..ha ha..itu belum baju yang mahal gila tu..

NB KARA said...

Dayah...ha ha..itulah, kalau orang dengar wah murah sungguh kasut tukan..

Za..memang mahalkan..kasut cinonet aje..ha ha

Ziela..ha ha..ramai yang dah kena sebenarnya..tapi betullah akak beli kasutkan?

NB KARA said...

yatie..ha ha..itulah, kalau ada anak perempuan macam-macam mainankan..

Kak Yan, bukan Teta sahaja gembira..uminya pun suka..ha ha

Azizah, kalau kasut harga RM15, akak percaya, kat sogo pun ada harga macam tu..tapi ini 3 pasang..murahkan..he he

sy said...
This comment has been removed by the author.
sy said...

kt mane akak beli ye kasut barbie tu, puas sy cari xjumpe pn. nt leh email kt sy x? tq kak.. schazana@yahoo.com