Banner

Banner

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO
layarilah blog kami...
Kepada peminat novel yang ingin membaca novel karya penulis NBkara yang sudah diterbitkan dan bakal diterbitkan, sila layari blog www.nbkara.com


SUDAH BERADA DIPASARAN

Para pembaca boleh memesan buku tersebut melalui laman store kami di www.nbkara.net
Pembayaran boleh melalui ke account no.

Maybank Norhayati Berahim 164267408855
Maybank NBKARA 512026007663
Alliance bank account NBkara 120340010015114

Segala maklumat pembelian/transaksi perlu di e-mail kepada nbkara@yahoo.com atau nbkara_ofis@yahoo.com dan jangan lupakan sertakan alamat pembeli

atau dengan menggunakan wangpos/cek/kiriman wang yang dialamat kepada

D26-GB Jalan Prima Saujana 2/B
Taman Prima Saujana
43000 Kajang
Selangor

Semua penghantaraan di Semanjung adalah percuma.

Harga Sabah Sarawak harus mengikut harga Sabah/Sarawak. Penghantaraan adalah percuma.

layari www.nbkara.net untuk pesanan..


Related Posts with Thumbnails

Tuesday, April 5, 2011

SAMBAL KERANG NAJWA- 2 CERITA DALAM 1



SAMBAL KERANG NAJWA
Mesti seronok melihat kerang yang banyak. Toleh kiri kerang, toleh kanan kerang. Wah..mesti tidur pun atas kerang dan makan kerang sambil berbaring. Najwa memasang senyum!
“Najwa jom kita pergi rumah Seng! Kita pilih kerang dan bakar. Cicah dengan kicap dan air asam. Mesti sedapkan?”
Firdaus sudah menelan liur. Padanlah mereka berdua! Suka sangat makan kerang! Mawar suka juga makan kerang tetapi tidaklah keterlaluan. Kalau ada dia makanlah, tapi tidakalah sampai menelan liur macam Firdaus.
“Kau orang berdua nikan! Teruk sungguh. Esok-esok kalau kau orang berkahwin. Aku dengan Seng buatkan kau pelamin dari kerang!”
“Aku tuntut janji kau!”


AKU BUKAN RABAITUL ADAWIYAH

“Ingat, Mazwin. Awak selalu kata, nak jadi seperti Rabiatul Adawiyah. Hah, sekaranglah masanya. Rabiah insan yang mudah memaafkan… Jadilah seperti itu, Mazwin.”
Mazwin menggeleng-geleng. Dia tidak boleh melupakan kelukaan di hatinya kerana dipaksa melupakan Badrul selepas 10 bulan lelaki itu pergi menghadap Ilahi.
Oh, dia tidak boleh menjadi seperti Rabiatul Adawiyah. Dia gagal. 


P/S Novel bukan sekadar untuk dibaca, di situ seharusnya ada ilmu yang boleh digali, ada cerita yang boleh dikongsi bersama dan suka duka kehidupan yang boleh dijadikan panduan. Akan muncul di Pesta buku Kuala Lumpur di PWTC.




5 comments:

Leeza said...

setelah berhari-hari mukaku asyik masam sahaja dan rahangpun kejang kerana marah2...terlalu sukar untuk tersenyum. maka subuh ini, urat muka ku mengendur dengan senyuman. semuanya kerana kemunculan novel baru ini. suka seribu kali. gambar cover pun cantik dan kerang....saya sukakan kerang. 10 kg kerang kak....hahaha. tahniah kepada kalian berdua.Akan kudapatkan semasa pesta buku nanti.

SyuQ said...

wah kak! tak sabar tunggu.

abih opis hour, hari2 boleh lepak both akak smpi pesta buku abih. blh tlg amik upah jaga both. hahaha

Lady Arween said...

Tahniah kak yati n kak kusyi. Aween terbayang kerang bakar cicah sambal kicap. Tajuk ja boleh buat org .tak sabar nak baca

Fazlinil Irma said...

akak memang hebat. saya baru beli dari kerana mata minggu lepas. mula tak nak beli. konon nak simpan sampai pesta buku. nak ambil signature akak. lama2 tak sabar dah. beli jugak. tup2 ada lagi. yang ni memang kena tunggu pesta buku la kot. baru keluar kan kak?

Intanaziela said...

oh kak yatie..intan sangat tak sabar nak pi pesta buku...panjang umur jumpa akak di sana ye..