Banner

Banner

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO
layarilah blog kami...
Kepada peminat novel yang ingin membaca novel karya penulis NBkara yang sudah diterbitkan dan bakal diterbitkan, sila layari blog www.nbkara.com


SUDAH BERADA DIPASARAN

Para pembaca boleh memesan buku tersebut melalui laman store kami di www.nbkara.net
Pembayaran boleh melalui ke account no.

Maybank Norhayati Berahim 164267408855
Maybank NBKARA 512026007663
Alliance bank account NBkara 120340010015114

Segala maklumat pembelian/transaksi perlu di e-mail kepada nbkara@yahoo.com atau nbkara_ofis@yahoo.com dan jangan lupakan sertakan alamat pembeli

atau dengan menggunakan wangpos/cek/kiriman wang yang dialamat kepada

D26-GB Jalan Prima Saujana 2/B
Taman Prima Saujana
43000 Kajang
Selangor

Semua penghantaraan di Semanjung adalah percuma.

Harga Sabah Sarawak harus mengikut harga Sabah/Sarawak. Penghantaraan adalah percuma.

layari www.nbkara.net untuk pesanan..


Related Posts with Thumbnails

Friday, February 20, 2009

BINGKISAN DARI HOLLAND

Saya nak lupakan kisah-kisah sedih yang berlaku sejak dua tiga minggu ini. Saya nak tutup buku. Hari ini saya menerima kunjungan adik ipar saya yang datang dari Holland. Akan bercuti di Malaysia selama dua minggu. Banyaklah bingkisan yang dibawanya dari sana. Tetapi kebanyakkan untuk Qaisara....
Anak patung ini untuk Qaisara...

Jambangan bunga gula juga untuk Qaisara..


Kasut ini pun untuk Qaisara..

Lagi...baju untuk Qaisara..

Ini lagi..aduh..aduh...

Lagi....sebenarnya banyak lagi hadiah untuk Qaisara, cokelat jangan cakaplah..berpack-pack..semuanya pasti untuk Qaisara.

Ini untuk saya. Tulip..tak tahu sampai mana hayat tulip ini. tapi saya cukup gembira menerimanya

Ini benih tulip. Ada 50 biji benih semuanya. Kata suami nak hidup letak dalam air-cond. Alahai..sebab nak besarkan tulip..nanti duit elektrik saya melambung-lambung..
.
Ini hadiah untuk rumah saya...

Hadiah untuk rumah juga...


Ini sudah semestinya untuk suami. Sekarang saya tengah mabuk keju.


Ini bukan buah tembikai tapi keju buatan Holand..

Sebenarnya banyak lagi barangan yang dibawanya, kalau nak letak semuanya semalam pun tak siap saya nak upload. Paling gembira berjumpa adik beradiknya adalah suami saya..Pak Seyit!

14 comments:

ain said...

alahai Qaisara...jom switch place ngan auntie!

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

amboi, kemen byk brg dr holland kak! ;D

Nik Fauziah Nik Hussin said...

Selamat bergembira bersama keluarga!

fadizah said...

Amboi2nya qaisara tentu seronok tengok patong2 dan baju2 tu..terompak tu pun liza ada kak yati semasa liza ikut suami k holand,sakit jika tak biasa pakai,liza gunakan untuk perhiasan ja..yumi2 nampak nayaman gula2 tu,tentu qaisara seronok makin melaram lah anak akak,bunga tulip tu bila dah berbunga cantik kak,waktu kat holland liza pergi tempat park yg besar kawasanya liza lupa nama tempatnya cantik dgan bunga2 tulip yg berbagai warna,nayaman mata memandang bertapa besar kuasa tuhan diberinya kita memandang taman2 yg cantik dgan bunga2an dan tentu pak seyit seronok makan keju tu makan untuk berapa lama keju tu pak seyit?dan selamat bergembira buat akak sekeluarga semoga dgan kedatangan mereka dapat mengeratkan saluturahim sesama keluarga pak seyit.

dhan said...

beshnye jd Qaisara.....
Akak tulip tuh akak letak kat b.airpun dia bleh idup gak tp xlama sangatpun....
dulu masa ayah han blk dr jepun.. dia letak tulip kat blk air tahanlah 2minggu...
tp xtaulah musim panas2 cam nih.. sayangnye... kalau idup mesti cantikkan....

Casper a.k.a wifee en.atan said...

kak yati
boleh yer bawak benih tulip tu m'sia? masa saya keje hotel dulu ada minta tour guide dr sana bawakkan benih tu, dia kata tak lepas dr immigration....
wahh mesti cantik garden akak nanti...dann erkkk minta benih dia satu hihihihihih gurau jerrrr

NORHAYATI BERAHIM said...

ain..yelah dalam ramai2..qaisara yg paling untung

NORHAYATI BERAHIM said...

Nuar..orang da bawak..ambil ajelah..rezeki jgn ditolak..musuh jangan dicarikan...he.he

NORHAYATI BERAHIM said...

thanks nik..

NORHAYATI BERAHIM said...

liza..qaisara memang seronok tapi dia lebih seronok bersama amnja (pak sedara) haala (mak sedara)..dia orang manjakan dia sangat2..pak seyit tu stock 3-4 bulan aje liza..hari2 makan keju pun tak apa..macam akak hari2 makan sambal pun tak kisah..he.he

NORHAYATI BERAHIM said...
This comment has been removed by the author.
NORHAYATI BERAHIM said...

dhan
yelah..pembantu rumah da letak dalam bilik air..tapi sayangla pulak..bunga cantik2 letak dalam bilik air ya..dhan..he.he

NORHAYATI BERAHIM said...

casper

sebenarnya pokok boleh dibawa masuk kecuali tanpa tanah..kena bersihkan habis2..biji benih tu boleh bawak..rasanya..tak kisah. kalau dekat, memang akak bagi casper dia punya benih tu..sampai 50 biji nak tanam dekat mana?

♡ Eibu June's ♡ said...

salam yati...
ermmm mesti seronokkan kalo keluarga dtg umah...
sye dengar pun tumpang seronok..
amboi2 qaisara byknya dpt hadiah, seronok jadi qaisara...hehehe
ape2 pun moga yati sentiasa ceria disamping keluarga tersayang..
-berarak sudah mendung kelabu..
semoga ia tidak singgah dan menjengah lagi dihati yati...:)