Banner

Banner

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO
layarilah blog kami...
Kepada peminat novel yang ingin membaca novel karya penulis NBkara yang sudah diterbitkan dan bakal diterbitkan, sila layari blog www.nbkara.com


SUDAH BERADA DIPASARAN

Para pembaca boleh memesan buku tersebut melalui laman store kami di www.nbkara.net
Pembayaran boleh melalui ke account no.

Maybank Norhayati Berahim 164267408855
Maybank NBKARA 512026007663
Alliance bank account NBkara 120340010015114

Segala maklumat pembelian/transaksi perlu di e-mail kepada nbkara@yahoo.com atau nbkara_ofis@yahoo.com dan jangan lupakan sertakan alamat pembeli

atau dengan menggunakan wangpos/cek/kiriman wang yang dialamat kepada

D26-GB Jalan Prima Saujana 2/B
Taman Prima Saujana
43000 Kajang
Selangor

Semua penghantaraan di Semanjung adalah percuma.

Harga Sabah Sarawak harus mengikut harga Sabah/Sarawak. Penghantaraan adalah percuma.

layari www.nbkara.net untuk pesanan..


Related Posts with Thumbnails

Tuesday, March 17, 2009

ADUHAI SI PULUT KUNING/ NASI KUNYIT


Hari ini pagi-pagi lagi saya menerima satu khabar angin yang sesetengah orang mungkin berasakan berita tersebut berita menyedihkan tetapi ada sesetengah orang ianya satu berita yang mengembirakan. Saya menerimanya dengan rasa tidak percaya walaupun saya benar-benar berharap ianya akan berlaku. Jadi dengan celopar dan selambanya saya berkata.
"Kalau ianya berlaku, aku akan buat pulut kuning dan aku akan sedekahkan.."
Sebenarnya saya seperti tidak yakin ianya akan berlaku. Di hati berasakan yang ianya tidak akan berlaku.
Namun petangnya berita yang saya terima, ianya benar-benar berlaku dan serta merta saya teringatkan..temujanji saya dengan si pulut kuning...

9 comments:

dhan said...

salam k.yati.. sdapnye pulut kuning tuh.. nampak cam menarik.. mkn ngan kari.. nyum nyum nyum...

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

harus ada sekuel entry nih ;)

ain said...

apa yg berlaku kak..share le ngan kita org.hehe

Nik Fauziah said...

suspen2... kes orang melaka ngan org rembau ker? heheheh

♡ Eibu June's ♡ said...

salam yati...
yum..yum...sedapnya pulut kuning.

anak2 ibujunes sume suke makan pulut kuning tapi kekadang tu takot jugak sbb dia org ada asma...

apa agaknya yang berlaku ek..x nak share ke???...hehehe
kepohnya ibujunes nih, sume nak tau...

kenari said...

Salam,
Pulut kuning? Sungguh enak di makan begitu sajaaaa....my favorite!

Apakah hajat atau cerita disebalik pulut kuning yati ni ye...apa pun doa utk yg terbaik aje

fadizah said...

salam kak jika dibrunei selalunya pulut kuning untuk tolak bala sekiranya berlaku sesuatu yg tak baik..mak liza selalunya bila buat tolak bala pulut kuning diatasnya taruh kelapa goreng,goreng dgn gula dan pisang tu kebiasan dibuatnya,kalu nenk liza tolak bala disedekahnya segagam beras buat ayam2 yg berkeliaran..jika liza banyak2 berdoa ja kak dan bertawakal apa allah..hi..hii..

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

salam kak..

aduhai..nampak sedap pulut itu..mesti ada hajat tertentu...siap mahu membuat pulut itu~

NORHAYATI BERAHIM said...

Salam dhan..memang pulut kuning sedap dilawan dgn kari daging..aduh..

Nuar salam..tak ada sekuelnya padala ko..he.he..

ain.salam..segalanya biarlah rahsia

Nik..salam..pandailah hang mengagak2 ye..he.he

Salam liza..aik..makan pulut kuning dgn gula dan pisang, wah..lain dari yg lain..nanti pergi brunei boleh cuba ya..

Ibu june dan Kenari..salam ya..yelah memang nasi kunyit sedapkan..tapi cerita inila biarlah saya sahaja yg tahu..tak mahu memalukan sesiapa.

Zara..nanti balik kg..suruh emak buatlah..banyak2 boleh sedekah ke surau