Banner

Banner

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO

SELAMAT MEMBACA NOVEL NBKARA..SILA KLIK LOGO
layarilah blog kami...
Kepada peminat novel yang ingin membaca novel karya penulis NBkara yang sudah diterbitkan dan bakal diterbitkan, sila layari blog www.nbkara.com


SUDAH BERADA DIPASARAN

Para pembaca boleh memesan buku tersebut melalui laman store kami di www.nbkara.net
Pembayaran boleh melalui ke account no.

Maybank Norhayati Berahim 164267408855
Maybank NBKARA 512026007663
Alliance bank account NBkara 120340010015114

Segala maklumat pembelian/transaksi perlu di e-mail kepada nbkara@yahoo.com atau nbkara_ofis@yahoo.com dan jangan lupakan sertakan alamat pembeli

atau dengan menggunakan wangpos/cek/kiriman wang yang dialamat kepada

D26-GB Jalan Prima Saujana 2/B
Taman Prima Saujana
43000 Kajang
Selangor

Semua penghantaraan di Semanjung adalah percuma.

Harga Sabah Sarawak harus mengikut harga Sabah/Sarawak. Penghantaraan adalah percuma.

layari www.nbkara.net untuk pesanan..


Related Posts with Thumbnails

Saturday, January 5, 2013

PERNIKAHAN ADIK SAYA

Dah berlapuk dah majlis ini. Majlis pernikahan adik bongsu saya Nurul Inttisar yang berlangsung di Bukit Katil Melaka pada 15 Disember lepas. Menitis juga air mata saya apabila adik saya selesai dinikahkan. Dia adik bongsu yang tinggal dengan saya untuk beberapa tahun yang sentiasa membantu saya menjaga Qaisara dan melayan Qaisara dengan baik. Sedih memang sedih, dia yang selalu hantar Qaisara ke kelas renang dan piano. Saya terpaksa menerima hakikat adik saya yang bezanya hampir 20 tahun dengan saya akhirnya menamatkan zaman bujangnya.


Ha ha..pasti ini saat yang sangat mendebarkan..

Apa yang ayah saya bisikan pada menantunya itu?

Ayah saya menikahkan menantunya..

:

Upacara membatal air sembahyang..

Lepas pernikahan selesai dijalankan..

Anak dara berdua ini sempat lagi...

Ha ha bff saya Liza Bujang..sempat bergambar di dalam bilik.

Bergambar sebelum majlis makan berhadap.

Bersama kawan-kawan. Asal mata saya ke atas ya..ha ha sebenarnya tak banya gambar yang saya ambil dengan adik saya mungkin kerana sibuk masak dan melayan tetamu

 Keluarga pihak lelaki



 Marhaban wanita

marhaban  lelaki.

My sister cum my bff. Ha ha kak saya yang sulong dan kedua. Maznah dan Mijah yang bertungkus lumus menjayakan majlis ini.


0 comments: